8112, Zichyújfalu, Kastélykert 1
A személyes átvétel ideje: kizárólag előzetes egyeztetéssel a következő elérhetőségeken
Áruházunkban az alábbi kiszállítási és fizetési lehetőségek közül választhat:
GLS futárszolgálat és Foxpost csomagautomata
30.000 Forint rendelési érték felett a kiszállítás ingyenes!
GLS CsomagPontra kért rendeléseknél egyes helyeken készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni (érdemes az adott CsomagPontnál előre megérdeklődni) Amennyiben a kiszállítást GLS csomagautomatába vagy GLS CsomagPontra kéri, így a szállítási cím rovatban vagy megjegyzésben rendeleskor a csomagautomata címét kell megadni.
Ezek az árak kizárólag csak a Magyarországon belüli szállításra vonatkoznak. Amennyiben külföldre szeretné kérni csomagját, rendelése leadása előtt vagy utána közvetlenül érdeklődjön email-ben a szállítási költség árával kapcsolatban.
Áruházunkban kérheti a rendelés kiszállítását Foxpost csomagautomatába is.
https://foxpost.hu/
Amennyiben a kiszállítást Foxpost csomagautomatába kéri, így a szállítási cím rovatban vagy megjegyzésben rendeleskor a csomagautomata címét kell megadni.
Kiszállítási idő: 1–3 munkanap Szállítási díj: 1390, - Ft, Fizetés: Előre utalással (0, - Ft) vagy Utánvéttel, melynek ára +350, - Ft
Az utánvéttel való fizetési mód választása esetén az áru ellenértékének kifizetése az áru átvételekor az átvevőhelyen történik (futárnál vagy postaponton/csomagponton). Ennek a fizetési módnak kezelési költsége van, emiatt plusz 350 vagy 400 forintot számolunk fel csomagonként az alap szállítási díjon felül. Készpénzes fizetés esetén kérjük, hogy pontos összeget készítsen elő, mert a futárnál nincs minden esetben megfelelő mennyiségű váltópénz.
Amennyiben a banki előre átutalással történő fizetést választja, abban az esetben készletellenőrzést követően e-mailben Számlaértesítőt (Számla) küldünk, mely tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat és a végleges pontos összeget. A Számla kiküldésétől számított 72 órán belül szíveskedjen bankszámlánkra átutalni a vételárat, ellenkező esetben rendelését semmisnek kell tekintenünk. Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy addig ne indítsa a banki átutalást addig, amíg a Számla meg nem érkezett postafiókjába! Az átutaláshoz szükséges adatokat a kiállított számla tartalmazza.
A csomag feladásáról és várható érkezéséről e-mailben fog értesítést kapni, így a félreértések és kellemetlenségek elkerülése érdekében kérjük rendelésének leadását követően rendszeresen figyelje a postafiókját. Amennyiben valamilyen rendellenességet tapasztal a megrendeléssel kapcsolatban, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a [email protected] címen. A rendelés leadásakor kérjük ellenőrizze, hogy pontos nevét, címét, email címét és telefonszámát adta-e meg. A csomag kézbesítője nem feltétlenül fogja ismerni a helyi sajátosságokat, így amennyiben szükséges, adjon meg további, a sikeres kézbesítést segítő információkat. Amennyiben a kézbesítés az Ön hibájából hiúsul meg, a csomagot csak a szállítási díj újbóli kifizetését követően tudjuk ismét átadni a kiszállítónak. Fontos, hogy amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy nyitott, akkor ne vegye át és minél előbb értesítsen minket a történtekről.
Our company is engaged in both wholesale and retail trade on domestic and international markets! We deliver to overseas addresses on the basis of individual shipping costs and only after prior bank transfer. If the ordered item does not arrive within the specified time frame, please contact our support team so that we can resolve the problem immediately.
We are also happy to assist you with shipping to other countries, in such cases please contact us: [email protected].
We look forward to your orders!